Yeni Şarkı Sözleri, Yeni Şarkı Sözü, Lyrics Bu Sitede

30 Ekim 2012 Salı

Kolera Cendere Şarkı Sözleri

Kolera Cendere Şarkı Sözü
Vurunca güneş yaprakların, teninde altın bir parlayış.
Ukte ile dönerim kalbime şu içimdeki mevsim hep kış.
Gözlerimde insanların ölürken takındıkları bakış.
Aynı ürkekliktedir tedirginlik aynı yalvarış.
Uzunluğunu merak ettiğim o yollar, gittiğim kadarmış meğer.
Hemde sen değişmişsin, meğer değişebiliyormuş kader.
Gerçekte hayatım çocukların oyuncak kavgaları kadar.
Sevdim seni, küçükken sevdiğim kırmızı ayakkabım kadar.
Öyle basitmiş gibi ancak öyle mükemmel.
Öyle hayalmiş gibi ancak öyle gerçekleri.
Sevdam sana zimmetli,
Korkma kırmaktan kalbim yedekli,
Ben gedikli sen gerekli. Her dert medetli.
Beni kaybetmen imkansız. Hayatta kaybetmen imkanlı.
Gözyaşlarım sırlı, sen yoksan kalbim kahırlı.
Tut bırakma demek isterdim ellerimi. Tanışmadık ki hiç…
Senden habersiz sevdim uzaklardan hep seni.
 Kolera Cendere Şarkı Sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Lyrics Copyright © 2012 | müzik dinleme ve şarkı sözüme sitesidir.Sitemizde sadece şarkı sözleri bulabilirsiniz.2012 Albüm Dinle | Powered by Blogger