Yeni Şarkı Sözleri, Yeni Şarkı Sözü, Lyrics Bu Sitede

30 Ekim 2012 Salı

Kolera Dert Küpü Şarkı Sözleri

Kolera Dert Küpü Şarkı Sözü
Kolera nın 2012 yeni albümünü şarkılarında Dert Küpü
Dert Küpü şarkısının sözleri
Benım sehrin tası topragı altın
Bir avuc toprak elıme aldım ve baktım
Melek ve seytanı aynı sofraa tattım
Hesapta düşmanımdaymış gizli saklım
Her gun değişir hayat kapılar kırık hayat
Boşa fincan çevirme çıkmıyacak falım
Beddular gerı donrse kaçr butun tadım
23 eylul dokulme zamanı yapraklarımın
Et çiğneyeceğin şideetle agrıyacak karnın
Başkalarını kotulemekten çirkinleşti suratım
Niyetini bozdun yeter sana kendı kahrın
İnsanlık sen titrek ben atılganım
 Kolera Dert Küpü Şarkı Sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Lyrics Copyright © 2012 | müzik dinleme ve şarkı sözüme sitesidir.Sitemizde sadece şarkı sözleri bulabilirsiniz.2012 Albüm Dinle | Powered by Blogger