Yeni Şarkı Sözleri, Yeni Şarkı Sözü, Lyrics Bu Sitede

30 Ekim 2012 Salı

Kolera Korkusuz Şarkı Sözleri

Kolera Korkusuz Şarkı Sözü
Hayatım her yılı başka bir demir misali
Yoksulluk içinde bocalayan bir ailenın
Yaptığıma pişman yapmayı ben istedim
Anımsamıyorum ilk ne zaman kirlenmişti elleriim
Hayat böyle davrandıkça sert bir iki aglıyor yoruluyor bitkın düşüyorsun
Sonra düşünüyorsun sert bir komutan gibi hamlelerını hesaplıyorsun
Üzerindeki tozlerı silkip tekrardan başlıyorsun
Ben ne bileyim madem oyle olayım yeri gelince
Tum omur bir oyle bir boyle insanız menfaata gelince
Nedensiz değil bu yalnızlığım
Kendimi bağışlamam kolay kendimi üzdüğümde
Zaafım var kendime kötü sürprizlerine zamanın kalbim alışık
Endişelerimi sorarsan hepsi zehirli sarmaşık
 Kolera Korkusuz Şarkı Sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Lyrics Copyright © 2012 | müzik dinleme ve şarkı sözüme sitesidir.Sitemizde sadece şarkı sözleri bulabilirsiniz.2012 Albüm Dinle | Powered by Blogger