Yeni Şarkı Sözleri, Yeni Şarkı Sözü, Lyrics Bu Sitede

30 Ekim 2012 Salı

Kolera Güvercin Göçü Şarkı Sözleri

Kolera Güvercin Göçü Şarkı Sözü
Yalnızlık Çukuruma Uzanır Elbet Bir Gün Bir Halat
Herkes Kendinden Bahisçi Anlat Bencil Hep Anlat
Terk Eder Giderdim Su Olur Yolumu Bulurdum Fakat Biraz Zaman
Elbet Bir Gün Bana Da Artık Gel Der Hak
Adı Kırmızı Başlıkla Atılan Kızın Siyah Romanı
Hala İlkokuldaki Gibi Saçları Tırnakları Salsan Eskisi Gibi Karışlardım Kırları
İyi Hatırlarım Da Bir Türlü Beceremem Unutmayı
İnsan İyi Billinmek İster, Kötülüklerini Bilerek Yaşar
Toz Konduramadıkların Taş Olur Da Baş Yarar
Yatıştırırım Kendimi Ruhum Bir Çığlık Basar
Dilimin Bin Bir Dediğini Bir Benim Kulak Duyar
İnsanlardan Kaçıyorum, Sabrımın Olmadığını Biliyorum
Uzak Diyarların Da Uzaklarına Gidiyorum
Bir Güvercin Göçü Bu, Bir Yıldız Tutulması,
Zordur Güzel Rüyalardan Öylece Uyanması
 Kolera Güvercin Gücü Şarkı Sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Lyrics Copyright © 2012 | müzik dinleme ve şarkı sözüme sitesidir.Sitemizde sadece şarkı sözleri bulabilirsiniz.2012 Albüm Dinle | Powered by Blogger