Yeni Şarkı Sözleri, Yeni Şarkı Sözü, Lyrics Bu Sitede

28 Kasım 2012 Çarşamba

Evrim Özkaynak Yitirdim Yolumu Şarkı Sözü dinle

Evrim Özkaynak Yitirdim Yolumu Şarkı Sözleri
Sağa döndüm sola döndüm bi yön tutturamadım
Dedim ki kendime oldum yutturamadım
Sevdiler gittim sevdim gittiler durduramadım
Dedim sevdadan bol ne var ama bulduramadım
Yüreğimi gösteremem apaçık korkuyorum işte
Bundan daha çok tek başınalığı taşıyamam bu gidişle
Yitirdim yolumu elimden tutan yok
Getirdim sonumu bi çare sunan yok
Yitirdim yolumu elimden tutan yok
Getirdim sonumu bi çare sunan yok
Evrim Özkaynak Yitirdim Yolumu Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder

Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Lyrics Copyright © 2012 | müzik dinleme ve şarkı sözüme sitesidir.Sitemizde sadece şarkı sözleri bulabilirsiniz.2012 Albüm Dinle | Powered by Blogger