Yeni Şarkı Sözleri, Yeni Şarkı Sözü, Lyrics Bu Sitede

17 Mayıs 2013 Cuma

Atiye Ya Habibi 2013 Şarkı Sözü

Atiye Ya Habibi Şarkı Sözleri
Bir gözüm görmüyor, bir kulağım duymuyor
Bir elim tutmuyor hayat sensiz bir yarım
Koşuyorum sebepsiz, nefesim yetersiz
Kaldım ben sensiz yarım
Ya habibi, bekletme sevdiğini
Dünya dönüyor ama günler dönmüyor geri
Ya habibi kaybetme sevdiğini
Dünya dönüyor aşka haydi sende dön geri
Ya habibi kalbimin sahibi
Ya habibi www.sarki-sozu.com
Bir gözüm görmüyor, bir kulağım duymuyor
Bir elim tutmuyor hayat sensiz bir yarım
Koşuyorum sebepsiz, nefesim yetersiz
Kaldım ben sensiz yarım

Atiye Ya Habibi Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder

Şarkı Sözleri, Şarkı Sözü, Lyrics Copyright © 2012 | müzik dinleme ve şarkı sözüme sitesidir.Sitemizde sadece şarkı sözleri bulabilirsiniz.2012 Albüm Dinle | Powered by Blogger